Els vallesans capgiren un 2 a 0 en contra i trenquen una ratxa de set jornades perdent
El Granollers feia moltes jornades que necessitava la victòria i diumenge al camp del Masnou –el cuer de la categoria– va arribar, i va ser molt suada. El Masnou va fer dos gols en la primera mitja hora i tot pintava molt negre. Els del rifle Pandiani ho tenien tot de cara però, com l’au fènix, el Granollers es va refer i amb un gol de Cano dins l’àrea petita va començar una remuntada que acabaria amb el quart gol, fet per Roger Martínez. Tres punts d’or que donen oxigen al Granollers, que s’allunya del descens –ara a cinc punts.
Víctor Vera i Albert Garcia van fer canvis i van sortir amb tres centrals i dos carrilers ben oberts a les bandes. Matamala va rebre una passada llarga, que Duran no va poder interceptar, i va superar a Ortega per fer l’1 a 0. Només 10 minuts després, Prieto de cap a la sortida d’un córner va col·locar el 2 a 0 al marcador. Cano, des de l’àrea petita va fer el 2 a 1, però instants després el davanter i màxim golejador de l’Esport Club es va trencar. Una lesió muscular que el tindrà una altra vegada fora dels terrenys de joc durant unes quantes setmanes. Abans del descans, una centrada de Torres va rebotar en Prieto i va entrar per fer l’empat a 2.
![]() |
Roger Martínez protegeix la pilota en una acció del partit d'anada, a Granollers (Fotografia: RAMON FERRANDIS) |
Els deu últims minuts van ser d’infart. Ferran Vila, Bellavista, Gil i Bauli a la graderia es posaven les mans al cap. Demanant a Ortega que forcés la groga i resant perquè el Masnou no aconseguís l’empat. No era per menys, després de set jornades perdent i de sumar només 5 punts dels últims 39 possibles, els jugadors, la directiva i el cos tècnic necessitaven una victòria per guanyar confiança i allunyar-se del fantasma del descens. Un baló d’oxigen.
Els protagonistes
Publicat el 21 de març de 2016 a l'edició en paper del periòdic EL 9 NOU (Edició Vallès Oriental)
0 comentarios :
Publica un comentari a l'entrada